August 14, 2010

This is not mat

While watching Aston Villa menitik ( melumatkan) West Ham dengan jumlah gol 2 berbalas kosong (0), aku dan abang aku terkejut kejap.
Blackpool titik ( lumatkan) Wigan dgn gol 3 berbalas kosong. Fuyoooo.. Aku terus menghirup Nescafe ais kurang manis ( walaupun mamak ni xkurangkan kemanisannya. Haih)

Beberapa jam lagi aku akan kembali ke Purdue, tempat yang aku paling suka sebab sejuk. Ya, akulah manusia pelik yang sukakan kesejukan. Sebenarnya aku benci sejuk. Jangan tanya kenapa. Kalau nak tanya jugak, message kt inbox ye.

Sudah lebih sepuluh (10000) orang yg aku jumpe dan mereka bertanya soalan yang sama:

"Bile ko balik sane mat?"

Aku rase aku patut tulis kat kertas A4 pastu tampal kat muka aku ayat ni:
"Eh, nak balik mane? Kan aku x belajar kat US."

Ya, maaf. Aku balik Isnin ni. Pukul 10.45pm. Naik Singapore Airline. pastu transit jap kat Taiwan. pastu gi Frankfurt jap then jumpe Bojan Hodak ( betul ke ejaan ni, nama coach UPB myTeam tuh ). Tolong googlekan eh. Thanx.

Walaupon aku sedih sebab Gareth Bale x score dlm first game Tottenham vs Man City baru td, lg sedih hati aku sebab x dapat beli jersey Tottenham. Dah xde rezki kata org Jawa. Aku org jawa tp aku x ckp ayat td.

Btw, air Nescafe aku dah semakin menyejat. Dah la xleh refill mcm kt Dennys. Haih
Kalo dh xde sape nak refill tuk aku, aku nak mengundur diri. Besok nak tahan lapar lg. Moa2 esok lebih baik dan tubuh badan aku lebih sihat serta bacaan aku x ditinggalkan.

Selamat menyambut ramadhan kepada kamu. Ya, kamu yang sedang membaca post mengarut nih.


P/s: post ni mengarut sebab bukan mat yg tulis. Aku bukan mat. Aku MAT.

No comments: