August 9, 2009

I'm back.

Aah. Rase macam dah 18 tahun tak update blog nih.
Banyak gile subjek nak diceritakan, tapi macam xdapat nak describe sumer.
Sikit-sikit pon jadilah.

1st. Summer dah abes! Woohoo!!
Tak dapat nak digambarkan dgn kata2 mahupon tayangan perdana, aku memang sgt2 gembira tahap gaban. Aku dah bebas dari kongkongan "Summer Classes"!!
Sumpah tak nak ambik kelas tyme summer lagik!

2nd. Wedding Kak Rose and Paul La Tour.
Pengalaman pertama tengok akd nikah kat US depan mate.
Simple gile.

A: I offer you my daughter, Roselizawati.
B: I accept.

That's all. They are done. Sah sebagai husband and wife.
Bukan macam kat Malaysia: Satu nafas, panjang, mencemaskan, kalau gagap kena ulang.

Then pegi Chicago tuk Majlis Reception. Before that, sambut wedding kat church (Aku pon tak sure kenapa ,maybe Paul nak ikut cara2 perkahwinan tradisi family dia). Best gak ah, Dapat duduk kt dalam church, and bace Holy Bible sket (walaupon xpaham pape)

3rd. Esok [8/10] nak pegi Smokey. Lame giler tak keluar West Lafayette. Eh, hari tu pegi Concert Green Day kat Chicago! Lupe plak nak cite. Takpe la, next post ah.
For the time being, aku nak gi Smokey esok. Nak merasai keindahan hutan kat Us nih.

Ade sape2 nak tolong aku packing..??
(Aku nak main poker kat Fb)

:D

2 comments:

Mystic--Legend-- said...

hokalah
sempat lg nk men poker!!!!!

i b n j a i :: said...

haha
itu sudah mesti! :D