March 12, 2009

Indie in my iPod shuffle

Ramai org perlekeh band2 muzik yg bernaung dibwh 'underground' production, yg sume bnda nk produce songs ngn album kene wat sendirian berhad, xde sponsor.
Tp sedar or x, dr situlah pengalaman mengajar. Makin lame band2 under indie scene nie bergiat, makin matang dan makin dikenali. Sampai skg kite tgk Estranged bleh menang juara lagu. Same gak cam Meet Uncle Hussain yg menang juara lagu gak baru2 ni. Aku nk tekankan kt sini yg rezeki Allah tu dimane2. As long as berusaha, pasti ade kejayaan. 'Nak seribu daya, xnk bleh blah'. XD

So, kpd peminat2 muzik indie, aku nak share ah band2 ngn lagu2 dorg yg popular & sedap bg aku, dan yg aku layan. Sume aku letak kt dlm aku nye Ipod Shuffle. Even hanya berbekalkan data storage 1gb, bleh ah nak layan kat mane2..huhu

Utk kali nie, aku share ngn korg band 'Couple'.



Btw, kalo nak sedut lagu2 nie, klik je kat tajuk lagu.

> Tentang Kita.mp3
> Gotta be My Gurl.mp3
> You Don't Have to Be So Nice.mp3
> Say Hi.mp3
> Now That I Can See.mp3

No comments: